Safran Mutfakta-Tatlılar, Kekler

Salı, Nisan 03, 2007

Bebe Bisküvili Tatlı Toplar

Malzemeler
1 paket bebe bisküvisi (robotta çekilmiş)
1,5 çay bardağı süt (istenirse çilekli-muzlu vb çeşit sütle hazırlanabilir- sütün miktarı bisküviyi çok cıvık yapmayacak sadece hamurlaştıracak kadar olmalıdır)
2 çorba kaşığı margarin (eritilip ılıtılacak)
1,5 çay bardağı ceviz ve/veya fındık kırığı
1 paket şekerli vanilin
içine (istenirse) ayrıca, hindistancevizi
ve nesquik
kaplamak için:
hindistancevizi ve kakao
Yapılışı
Robottan çektiğiniz bisküvileri diğer malzemelerle karıştırarak bir hamur hazırlayalım ve bu hamurdan ceviz iriliğinde parçalar koparıp yuvarlayıp hindistancevizi ya da kakao dolu kaba atarak dışının malzemeyle tamamen kaplanmasını sağlayalım. Küçük kek kağıtlarına koyabileceğimiz tatlı toplarımızı buzdolabında bir süre dinlenmeye bırakalım (ben 1 saat kadar tuttum). Daha sonra servis yapıp afiyetle yiyelim :)

4 Comments:

Blogger Bocuruk said...

Safran'cığım,
Eşim bisküvi ile yapılan tatlıları sevmiyor. Ben başta mozaik olmak üzere hepsine bayılıyorum tam tersi. Üstelik senin tarifin benim miniğime çok da besleyici olur. Yapacağım işte:))
Bu arada bir önceki tarifindeki yorumuma verdiğin cevaptaki annemle ilgili iyi dileklerin için çok teşekkür ediyorum. Ve de beni becerikli bulduğun için. Ama inan sizlerin yanında benimki hiç kalır.
Ellerine sağlık canım:)
Sevgilerimle...

4/03/2007 03:32:00 ÖS  
Blogger Safran said...

Sevgili Elvancığım hayatımda inanmadığım hiçbirşey söylememeye dikkat ederim, hakikaten çok beceriklisin, seviyorum tariflerini... Annelerimiz çok değerli, benim yerime ellerinden öp annenin saygılarımı ilet lütfen... Eşimin sevmediği yemekleri ben de daha az yapar oldum evde sonra baktım minik oğlum için çok faydalı olacak olan kıymalı karnabahar bile pişmez olmuş, bu gidişe bir dur dedim geçenlerde :))) Herkes için herşeyden azıcık hazırlıyorum, tatlı miniğime şimdiden afiyet olsun annesi, sevgilerimi gönderiyorum :)

4/03/2007 05:11:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Bebe biskivisini tadını çok seviyorum malum evde küçük çocuk olunca bisküvisiz olmuyor, kalan bisküvileri değerlendirmek için ideal bir tarif, çok hoşuma gitti, ellerine sağlık denecekeler arasında yerini aldı, sevgiler, kolaylıklar..

4/04/2007 10:36:00 ÖÖ  
Blogger Safran said...

Hakikaten ben de çok severim bebe bisküvisini Ebrucuğum... Dilerim denersen lezzeti hoşuna gider, sevgilerimi gönderiyorum :)

4/04/2007 10:49:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Related Posts with Thumbnails